Selamat Datang ke Blog Rasmi Perpustakaan Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh....

24 Apr 2018

Program Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit 2018




Pada hari ini 24 April 2018, program Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit telah diadakan pada jam 11.00 pagi hingga 11.10 pagi serentak di seluruh negara. 


Diperingkat IPG Kampus Ipoh, program ini diawalkan pada jam 10.00 pagi hingga jam 10.10 pagi untuk tidak mengganggu jadual pembelajaran para siswa siswi institut ini. Seramai 97 orang yang turut serta dalam program ini , terdiri daripada siwa siswi, pensyarah dan kakitangan Institut. program ini juga diadakan di Prasekolah Seri Mawar IPG Kampus Ipoh. Syabas dan terima kasih atas sokongan semua yang hadir. Tahniah kepada penerima Anugerah Tokoh Membaca Bulanan 2018 bagi bulan Januari, Februari dan Mac. Hadiah dan sijil penghargaan disampaikan oleh Dr. Mohd Nazri Zainuddin selaku Ketua Unit Pusat Sumber IPG Kampus Ipoh .

Unit Pusat Sumber mengucapkan jutaan terima kasih buat pensyarah En. S. Ahmad Suhaimi bin S.Mohd Said atas sumbangan minum pagi. Terima kasih juga diucapkan kepada pihak Perpustakaan Negara Malaysia (PNM) atas sumbangan 'door gift'. Unit Pusat Sumber IPG Kampus Ipoh sangat berbesar hati dengan sambutan program ini. . Keseluruhannya, program ini berjalan dengan baik. Semoga program ini berjaya dapat memupuk sikap suka membaca walau dimana anda berada

#jombacabersamauntuk10minit
#ipgkampusipoh


Gambar lain : Program Jom Baca Bersama Untuk 10 Minit

0 comments:

Post a Comment