Selamat Datang ke Blog Rasmi Perpustakaan Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh....

16 Aug 2018

Lawatan Penanda Arasan ke Pusat Sumber Institut Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia (ILKKM) Sultan Azlan Shah, Ulu Kinta


Lawatan penanda arasan ke Pusat Sumber Institut Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia (ILKKM) Sultan Azlan Shah, Ulu Kinta telah diadakan pada 15 Ogos 2018. Seramai 7 orang rakan Pusat Sumber IPGKI yang terpilih telah menyertai lawatan ini dan diiringi oleh kakitangan Pusat Sumber IPGKI iaitu yang diketuai oleh Dr. Mohd Nazri bin Zainuddin (Ketua Pusat Sumber), Sabariah Khairuddin (Pustakawan), En. David a/l Rayappan (Pembantu Pustakawan Kanan), Pn. Nasima binti Addul Jal (Pembantu Pustakawan) dan Pn. Nazariah binti Mat Nizar (Pembantu Operasi).
Lawatan ini bertujuan untuk memberi pendedahan kepada Ahli Rakan Pusat Sumber IPGKI berkaitan Pengurusan Pusat Sumber Akademik disamping dapat mengeratkan silaturahim kedua buah pusat sumber.
Pusat Sumber IPGKI merakamkan jutaan terima kasih kepada Tn Hj Abdul Halim (Penolong Pustakawan) dan seluruh kakitangan Pusat Sumber ILKKM kerana sudi menerima kehadiran kami dan berkongsi maklumat yang berinfomasi untuk dibawa pulang bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan Pusat Sumber IPGKI.
Semoga lawatan ini memberi impak yang positif dan meningkatkan motivasi kakitangan Pusat Sumber IPGKI.


Gambar lain :Lawatan Penanda Aras 2018

0 comments:

Post a Comment