Selamat Datang ke Blog Rasmi Perpustakaan Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh....

8 Mar 2019

Program Bicara Buku Siri 2 /2019



Pada 8 Mac 2019 (Jumaat), Unit Perpustakaan IPG Kampus Ipoh telah mengadakan Program Bicara Buku Siri 2/2019  di Ruang Bacaan Perpustakaan. Program ini bermula jam 8.30 pagi - 9.30 pagi. Seramai 67 orang guru pelatih menghadiri program ini. Dr. Mohd Nazri bin Zainuddin (Ketua Unit Perpustakaan) merakamkan ucapan terima kasih kepada pensyarah dan guru pelatih yang sentiasa memberi sokongan dan kerjasama dalam program yang dianjurkan oleh Unit Perpustakaan. Beliau menyampaikan Sijil Penghargaan kepada pembicara buku.


Slot pertama program disampaikan oleh Dr. Baskaran a/l Kannan (Pensyarah IPG Kampus Ipoh). Beliau berkongsi pembacaan bertajuk 'Kecerdasan Emosi'.
Slot kedua disampaikan oleh  guru pelatih Dinesvary a/p Thangayah dari Unit R5. Beliau membicarakan buku yang berjudul 'Rindu Sekampung' . Manakala slot ketiga yang berjudul 'Anthima Kalam' disampaikan oleh Shaarumathi a/p Arjunan, Unit R5. Unit Perpustakaan IPG Kampus Ipoh merakamkan ucapan terima kasih kepada pengacara program cik Meera a/p Seenivasan.


Semoga program ini dapat membantu guru-guru pelatih untuk berucap dengan lebih yakin di hadapan audiens. Selain itu, program ini adalah salah satu ruang untuk mengeratkan silaturrahim semua guru pelatih tidak kira perbezaan agama dan bangsa. Akhir sekali, program ini juga membantu memupuk sikap suka membaca di kalangan guru-guru pelatih dan seterusnya menggalakkan berkunjung ke Perpustakaan .




0 comments:

Post a Comment