Selamat Datang ke Blog Rasmi Perpustakaan Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh....

22 Sept 2019

Pertandingan Memanah Antara Kelab di PUO & IPGKI




Pada 22.9.2019 (Ahad), Kelab KORPUS Politeknik Ungku Omar telah mengadakan Pertandingan Memanah Antara Kelab di PUO dan IPGKI. Aktiviti ini diadakan di PULAKO, IPG Kampus Ipoh. Pihak Kelab KORPUS telah mengalu-alukan penyertaan pihak Perpustakaan IPG Kampus Ipoh. Seramai 8 orang Rakan Perpustakaan IPGKI telah menyertai pertandingan ini. Sesi pagi ini di isi dengan sesi latihan memanah dan diteruskan dengan pertandingan. En. Jamal dan En. Mazlan (Pensyarah IPG Kampus Ipoh) sebagai tenaga pengajar kepada semua peserta. Turut hadir, Pn.Sabariah (Pustakawan) , En. Ramli (Pulako) dan Pn. Nasimah Bt Abdul Jal (Pemb.Pustakawan) manakala dari pihak PUO Pn. Norhafiza , En.Halim dan kakitangan Perpustakaan PUO.
Sesi petang, Majlis penutupan bagi Pertandingan Memanah Antara Kelab di PUO & IPGKI ini  telah dihadiri oleh Dr. Mohd Nazri bin Zainuddin (Ketua Pusat Sumber IPG Kampus Ipoh). Pn. Sabariah bt Khairuddin (Pustakawan), En. Ramli bin Ahmad Rozali (Pegawai Pengurusan Unit Kokurikulum) dan Hj Mazlan bin Muhamad (Pensyarah@jurulatih utama memanah). Majlis Penutupan ini berlangsung pada jam 2.30 petang. Wakil IPG Kampus Ipoh yang terdiri daripada Kelab Rakan Perpustakaan mendapat tempat kelima. Hadiah disampaikan oleh Pn. Nor Hafiza bt Jusoh (Pustakawan Politeknik Ungku Omar).

Tahniah dan terima kasih kepada peserta dan semua yang terlibat dalam program ini atas komitmen yang diberikan. Moga aktiviti ini mengeratkan ukhwah kedua-dua pihak.

Gambar lain : Pertandingan Memanah Antara Kelab di PUO dan IPGKI



0 comments:

Post a Comment