Selamat Datang ke Blog Rasmi Perpustakaan Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh....

6 Jun 2023

Selamat Hari Pustakawan Malaysia



SELAMAT HARI PUSTAKAWAN MALAYSIA 2023

Selamat Hari Pustakawan Malaysia kepada semua kakitangan Perpustakaan IPG Kampus Ipoh! Hari ini adalah hari untuk menghargai dan menghormati peranan penting yang kita semua mainkan dalam memupuk budaya membaca dan pengetahuan di IPG Kampus Ipoh. Dengan komitmen dan dedikasi kakitangan Perpustakaan IPG Kampus Ipoh, perpustakaan menjadi tempat yang memberi inspirasi kepada pelajar dan staf untuk mengembangkan potensi mereka.


Kepada semua Kakitangan perpustakaan di IPG Kampus Ipoh, terima kasih kerana sentiasa memberikan bantuan dan nasihat kepada pengguna Perpustakaan IPG Kampus Ipoh. Kita adalah penjaga ilmu dan pintu gerbang kepada dunia pengetahuan dalam mendorong minat membaca dan memberikan akses kepada sumber-sumber ilmiah tidak ternilai harganya.


Semoga kejayaan dan kepuasan sentiasa mengiringi setiap langkah dalam mempromosikan kepelbagaian ilmu dan menghubungkan pengguna perpustakaan IPG kampus Ipoh dengan maklumat yang berharga. Selamat Hari Pustakawan Malaysia sekali lagi kepada semua kakitangan Perpustakaan IPG Kampus Ipoh!


#perpustakaanipgkampusipoh

#perpustakaanipgki 

#libraryipgki

#libraryipgki2023 

#selamatharipustakawanmalaysia

#leadingfuturemodelteacher 

#ipgkithefirst 

#makeadifference

0 comments:

Post a Comment