Selamat Datang ke Blog Rasmi Perpustakaan Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh....

19 Apr 2024

Hebahan : Pameran Big Book & Membaca Bersama Pelajar Unit X7 & Pra-sekolah Seri Mawar Sempena Jom Baca Bersama 10 Minit Tahun 2024

 PAMERAN BIG BOOK & MEMBACA BERSAMA PELAJAR UNIT X7 & PRASEKOLAH SERI MAWAR sempena JOM BACA BERSAMA 10 MINIT 2024 PERINGKAT IPGM KAMPUS IPOH.



Semua warga IPGMKI dijemput untuk menyertai Pameran Big Book yang disediakan oleh pelajar Unit X7 IPGMKI. Pameran ini merupakan peluang yang baik untuk menikmati karya-karya kreatif pelajar serta memperkukuhkan semangat membaca.


Dan jangan lupa untuk turut serta dalam program Jom Baca Bersama 10 Minit pada 23 April 2024 (Selasa), dari pukul 11.00 pagi hingga 11.10 pagi. Tema program ini adalah "Pembacaan Melestarikan Perpaduan". Ini adalah masa yang tepat untuk berkongsi pengalaman membaca bersama-sama dalam suasana yang menyeronokkan.


Walau di mana anda berada, jangan lepaskan peluang untuk #bacasamasama dengan keluarga, rakan sekerja, kawan-kawan anda, atau membaca secara individu di lokasi anda. Mari kita jadikan pembacaan sebagai amalan yang melestarikan perpaduan dalam masyarakat.


Jom sertai dan teruskan semangat membaca! 📚✨


#MalaysiaMembaca 

#PerpustakaanIPGMKI

#IPGMKIMembaca2024

#BangsaMembacaBangsaBerjaya

#PerakMembaca

#PerpustakaanIPGMKI2024

0 comments:

Post a Comment